torsdag 12 augusti 2010

Gillar, Gillar inte

Jag gillar inte det här.

Inte ett dugg.
Eller lite kanske.

Fast inte så mycket. Nu är det mesta nerpackat.
En tur till IKEA, Coop och Clas Ohlson, check.
Men jag har fortfarande ingen dammsugare, micro eller strykjärn. Det ska fixas på lördag.
Då ska jag även en sväng till Bra&Begagnat.
Jag har ju sett fram emot det här. Fast just nu tycker jag inte alls om det.

Igår åkte jag och Jonte ut till Frizon.
Träffade Simon och Lovisa Bernberg
och Jenna och Maria. och lite annat folk.
Kvällsmöte, kortspel, Rumikub, regnregnregn och lera ;) Närkeslätten...
"Frizon är mycket tråkigare när man har nån"
"Va?! Vad menar du nu?"
Frizon: även kallad "Frikyrkans köttmarknad"

Nu ska jag cykla ner på stan och träffa SaraNils, Alexandra och Denise. Vi ska spela twister på våghustorget.

"I've never been alone before you came"

Inga kommentarer: