tisdag 30 november 2010

lite fågelskit på det

Det är skiiiiitkallt ute.
Jag cyklade idag.

Jag vet inte vad som är värst. Att behöva trängas i bussar, och före det behöva stå och vänta på bussarna i kölden. Eller att behöva cykla hela den långa vägen till universitetet. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Men imorgon... då... då ska jag cykla. igen.
Det är ju bra vardagsmotion. Och så goda pepparkakorna i Baljan är så... (det blir ju en sån till eftermiddagskaffet ganska ofta nu för ti'n) så är det ju bra med lite extra rörelse.

uuuuh, vad jag frös om tårna.
Det gjorde verkligen ont i tårna när jag kom fram.

Efter skolan och Y-pub cyklade jag till Polisen.
för att fixa ett nytt pass.

Lite senare spenderade jag och SofiaYngve någon timme på stan.
Hon och jag har inte träffats på tu man hand på ett tag. Så vi hade härligt tjejsnack.

När jag skulle gå från cykeln in på Stadium fick jag fågelskit på min redan trasiga jacka.
Yep. Blixtlåste är trasigt.
Sen lite fågelskit på det.
Kan det bli bättre?

Inga kommentarer: