tisdag 23 november 2010

I wanna be weightless

Kvällens spellista har varit: "Oktober 2009"
ujuj. Musiken speglar känslor och tankar.
Tänk vad kul att man kan minnas hur man kände.

Otålighet,
längtan att trivas,
osäkerhet.

"Du, efter plugget, det fixar sig alltid"
och nu:::: Har jag nått att göra. Jag slipper tänka vad jag ska göra med mitt liv. Mitt liv är utstakat för de närmaste fem åren. Eller fyra och ett halv "åren". I alla fall utbildnings-vardags-mässigt.
Det andra, tja, det får vi ju se hur det blir med det.

"Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.
and I'm so sick of watching while the minutes pass and go nowhere
... I don't wanna waist another minute here"

"I'm moving on, and I'm gonna be stronger now"

...

och då kan man fundera; Vilka låtar på höstens spellista speglar det jag tänker och känner denna höst?
:) Jag ska studera den lite tror jag.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Har du kommit fram till några bra låtar som passar? :) Jag är lite nyfiken!
Vi får höras snart! Sist jag ringde tutade det upptaget, och det slog mig nu att det var ju några dagar sen.

Kram och ta väl hand om dig!