tisdag 16 november 2010

en isfärd på cykeln

Jag fick ett meddelande av en god vän:
"... Själv lääängtar jag efter studentliv så jag spricker! ;) "
och ja, studentlivet är super.
Vem vill börja jobba?

Fast det finns väl både för- och nackdelar.
Tiden tillexempel. Det finns liksom aaaaltid nåt att göra.

Idag har vi jobbat med vårt projekt, det är omöjligt.. :) Fast det ska ju inte vi säga, vi som är [om väldigt många år] ingenjörer. Vi har flummat i ett grupprum, läst vetenskapliga artiklar och pratat strunt.

Jag ramlade med cykeln idag.
När jag cyklade hem från kyrkan (där min hemgrupp hade fixat mat till Alphan).
Så återigen åkte en frusen påse med äppelmos fram. (Äppelmoset fick ligga på magen häromsveckan om ni minns ;) Min högra sida av kroppen är "vanställd". Brännsår på magen, blåmärke från trampan (förra veckan) och nu en bula (jag har typ två knän) och ett blåmärke. Och självspricka på tummen(!) den får jag inte glömma.
aj.

Inga kommentarer: