måndag 26 juli 2010

pick-nick i duret och dans vid spegeln

"Jag tror, jag tror på sommaren,
jag tror, jag tror på SOL igen"

... men kanske inte idag.

Det durar idag.

Morgonen:
Dans framför spegeln till "Monday Morning" med Melanie Fiona.

"Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This town's too small for me to stay
The time is now
I'm heading out

Baby, I still need ya
But if you stay
I'll leave ya
Cuz I gotta get away
And if I ever see ya
My heart is gonna bleed
But I'm leaving either way

My darling baby
This is a warning
Said that I'm leaving
On Monday morning
You'll get no answer
No use in calling
Because I'm leaving
On Monday morning"

Monday morning. 16 augusti 2010.
And if I ever see ya,
My heart is gonna bleed
But I'm leaving either way


Nu väntar jag på en bil, så att jag kan åka till Simon.
Mamma och Pappa är på "pick-nick"
i regnet...?
Hm..., jag undrar vad det är för dag imorgon.
Den 27 juli kanske ;)

haha.

Inga kommentarer: