torsdag 22 juli 2010

Baby when you're gone, I realize I'm in love

Igår var jag på glasscaféet på gården. Jag stod i kioskluckan och tog betalt.
Sen körde Mamma mig till Ritz. Vi körde nercabbat. Och jag hade Julias solglasögon, eftersom jag hade linser på mig. Det var nice ;)

Kvällen och natten på Ritz var bra, även fast jag egentligen ville vara någon annanstans, i alla fall först.

Ganska okej dansmusik.
haha, ja just det, jag och Alex bytte kläder. Jag sa i kön: "Ja, jag känner mig inte party-snygg den här gången heller..."
"Nej, jag känner också att jag valde fel kläder" säger då Alex.
"Ska vi byta?"
"Ja, ska vi göra det?"
Så vi bytte kläder när vi kom in. Jag tog hennes klänning hon tog mina shorts och linne.
och aldrig har vi blivit så blöta på ett dansgolv. Svett plus utspilld öl av våra grannar.

Sen gick Oskar Linnros på scenen. Det var bra!! Så det var värt :) ändå.

Idag har jag letat lägenhet, igen. Och träffat Simon, spelat spel med Julia och Jonte, varit med familjen.
Ikväll ska jag nog åka till Nora, för att äta lite Noraglass.
Lite ledsen är jag att det inte var badväder på min lediga dag... Men det var en bra dag ändå.
Jag har ju träffat de bästa ;)

Inga kommentarer: