onsdag 2 juni 2010

Tranbär

Örebroarna har fått färg.
Mycket rosa och rött möts man av när man går på stan.
Så även jag.
Därför var jag inomhus mellan elva och två idag.
och bakade bröd bland annat. Det blev ganska bra den här gången.
En limpa med tranbär i.

och i morse så gick jag med min cykel till cykelverkstaden.
När jag kom hem bytte jag skor och gick sedan till parkhallen och fyllde på mitt busskort.
Efter dessa två ärenden var klockan tio.

Jonte hade sångavslutning idag, så jag och Mamma åkte ner och lyssnade. Han är grymt duktig. :) och jag är så stolt :)
sen gick jag till Friskis och tränade Intensiv med Hanna.

När vi sitter och dricker te och äter macka (jag, Jonte och Julia) hör jag Pappas röst;
- Bellis, kan inte du som är ingenjör komma ut och hjälpa mig med garageporten?
- Pappa?! ... är du hemma?!
När jag vänder mig om får jag syn på Pappa, och gissa om jag blir glad.
Serbien-resan har satt spår, haha, det känns konstigt att inte umgås med honom dagligen ;)
och han (med lite hjälp från mig och Jonte) fixade garageporten.

Vi är så bra. jag älskar min familj.
Belle

Inga kommentarer: