torsdag 10 juni 2010

En JuniMorgon

Det var vackert imorse, när jag cyklade förbi "gärdet" och kohagen vid gustavsviksrakan. Kossorna betade, och solen lyste på dimman. (Kossorna finns inte på bilden om du har börjat leta efter dem ;) Tack vare dimman såg man "solstrålarna". Vackert.
men kyligt, jag cyklar (återigen) med vantar. Men så cyklar jag hemifrån 5.35 också.
Än så länge går det superbra, och jag gillar jobbet super-super-mycket :)

Igår när jag cyklade hem stannade jag för att plocka en sommarbukett.
Hundkex, smörblomma, kråkvicker, någon liten blå blomma och något slags gräs :)
Igår åkte jag och Julia till Lager157 och Bra&Begagnat, och sen så tränade jag ett intensivpass. Svettigt som bara den, och fuskar det gör jag, men jag tar mig i alla fall igenom det, så tänker jag när det gäller intensivpassen.


Åh, just det, Grey's Anatomy! Aah! Vilket drama. Jag tänkte; "Jag varvar ner genom att titta på Grey's" Inte-då! , det var värsta thrillern. Sammanlagt dog väl tre av kirurgerna och Alex är skottskadad, och Derek Shepard, ja, han fick ett skott i bröstkorgen (två minuter innan programmet slutade) så han dog väl också... Är det här avslutningen på serien? I hope not. Nästa onsdag får vi se hur säsongen slutar :)
Alex får inte dö.

Fredag imorgon.
Belle

3 kommentarer:

Annika sa...

Tror den blåa blomman är någon slags veronika. Teveronika kan det vara :)
haha :P

my world, my life sa...

forsättning följer :) ett avsnitt till av Greys Anatomi innan säsongsavslutningen. vi hade 2 timmars special för ca 3-4 veckor sen. och jag gissar att den du kollade på var bara 1 timme :)

Belle sa...

Oj, vad duktig du är Annika :p :) En veronika alltså :) hihi.

Ja, vi har ett avsnitt kvar. Säsongsavslutningen delades upp i två delar, istället för att ha en special på två timmar :) I'm so excited to see the last episode! ;)