torsdag 3 juni 2010

och även om ett sekel går

Nu är semestern slut :)
Imorgon börjar jag gå på sommarschemat.
Jonte fick sommarlov idag.

Imorgon är det studenten. För ett år sedan pumpades det studentmusik från min dator,
idag lyssnar jag till Oskar Linnros ljuva sångröst.
För ett år sedan var det superkallt, och inte alls så här varmt :) vi behövde inte vara oroliga för att vara ovanligt röda mot våra vita klänningar, nej vi oroade oss ist för att strumpbyxorna skulle vara i fel färg ;D
hahha. Asså mina strumpbyxor gick ju sönder dagen före studenten. Jag skulle bara testa kläderna inför morgondagen. hahha. Så komiskt.

Men i år är det 91:orna som springer ut.
Jag kunde varit med där, men jag har hunnit med ett år utanför skolan och Sverige.
It's been Great.
och jag minns med ett leende vår student.

"Somliga ljus brinner aldrig ut
...
Från och med då,
från och med du"

- - -
Jag och Alex gick på studentpresents-jakt bland alla andra örebroare på marknadsafton. Bästa idéen..,
inte riktigt, men det gick ju bra :) Sen cyklade vi (försökte ta oss runt folkmassorna) till Friskis där vi körde ett Skivstång Konditions - pass. Gush vad tungt det var. Inte superkul, men helt okej. :) Vi är starka, vi är bäst, vi är snyggast, vi är träningspolare.

Belle

6 kommentarer:

elka sa...

bredvid ditt namn står ett namn till? ;) haha

Alexandra sa...

"Vi är starka, vi är bäst, vi är snyggast, vi är träningspolare."

Vi är blond och vi är sjukt smarta också :D

Belle sa...

Yes! Så sant Alex! :D

Anonym sa...

haha, vilket skönt inlägg!

elka sa...

jag är fortf inte helt övertygad om att blond o smart går ihop.. ;P

Belle sa...

meeeeh! :o