söndag 13 juni 2010

Jag ska följa dig genom eld och vatten

Helgen har varit helt underbar.

Jag kom hem efter jobbet (fredag) och var supertrött,
och jag var nära på att ändra planerna och stanna hemma och titta på tv med resten av familjen och sen sova tidigt, istället för att gå till Frimis och dansa på Schlager-golvet med Alex och Jenny.
Men några peppande sms från Alex och en bra spellista fick trots allt iväg mig ner till frimis på fredagskvällen.
Niiiice!

Vi dansade och sjöng till "Jag ska följa dig genom eld och vatten", "Aldrig sviker jag mitt land", "Leva Livet", "Gunga, gunga", "I will survive" osv. Vi hittade på massa fula danssteg, och sjöng (fastän vi inte hörde oss själva)

När jag kom ut så var jag ganska hes kan man säga :)

På lördagen skulle vi på bröllop på Skansen. Trots att dagen var kylig så var den underbar. Dels resan med familjen, bil, pendel och promenad genom Sthlm. Att träffa Morfar och Mormor är alltid lika underbart, och att sedan "bevittna" vigseln mellan moster Sophie och Janne det var fint :)

Vi hade picknick i gräset.



(Syster Julia är fotograf, och jag är imponerad över hennes skicklighet att välja fotovinkel. Snyggt va? :)

Idag var jag på en jättefin gudstjänst i Korskyrkan.
"För vad jag än gör, vad jag än tar mig för
ska jag aldrig släppa taget
om denna osynliga hand som Herren sträckt ut."

Grill, glass, kaffe.
och senare träning med Alex på Friskis.

Imorgon ska jag jobba :)
så nu borde jag sova.

Belle

1 kommentar:

elka sa...

grymt bra bild! hon har talanger de har ja alltid sagt :)