måndag 7 juni 2010

Frisbeegolf

Idag spelade vi frisbeegolf.
Vi hade tänkt att åka och bada (det hade ju varit rätt bra väder i helgen, men inte när jag är ledig, då är det mulet. Jag är inte besviken, inte då ;)
Alex, Jag, Denise, Sara och Joel.
Jag förlorade,
men sparade lappen där vi skrev upp poängen (så att jag kan se hur mycket bättre jag är nästa gång ;)
Det var skoj tyckte jag :)
Jag är en tävlingsmänniska, men i ett sånt här sammanhang, när jag vet att det finns en stor risk att jag förlorar, då gör det mig inget.
Vi var väl ganska jämna, tja, alla utom Joel som var (ganska mycket) bättre än oss andra. "Men han räknas ju inte", som vi sa när vi jämförde siffrorna efter varje korg.

Sen cyklade jag, Alex och Denise till Subway för att äta lunch. Där har jag inte ätit sen jag kom hem :) så det var på tiden. Egentligen skulle jag ha varit på "linsträning" på eftermiddagen, men mina linser hade inte kommit... (besviken på det!) så jag letade mig hem till Alex med hjälp av vägbeskrivning över telefon av Denise. [Åh vad jag älskar mitt lokalminne och sinne]

Belle

Inga kommentarer: