måndag 21 juni 2010

Äntligen Torp

Nu är det Torp.
Glädje.
Sommar. Äntligen.
men iår tar jag inte med vinterjackan.

Nu ska vi åka ut och sätta upp (kämpa med) förtältet.
Men jag tror att Mamma och Pappa är bra på det nu, så det ska nog gå bra (även fast vi inte har med Jonte som är vår långa förtälts-hållare :)

och ikväll är det Kvällsmöte i Ladan.

- - -
Jag har linser nu :)
och vet ni vad jag har lagt märke till? Att jag inte behövt vara så noga med sminket det senaste året. Det syns liksom inte så mycket om det är lite ojämt, glasögonen döljer det. Nu måste jag vara lite mer nogrann.

Julia kom hem igår och när jag satt på hennes golv lutande mot hennes säng och sa godnatt
talade jag om att jag hade linser.
- Ja, men.. ska du Aldrig ha glasögon mer??!
frågade hon och såg lite bekymrad ut :)
Det tar jag som en komplimang ;
jag passar nog i mina glasögon :)
- - -
Äntligen Torp

Inga kommentarer: