fredag 7 maj 2010

förberedelser

Idag har jag typ brytit ihop av stress.
Nej inte riktigt. Men jag fick lite tårar i ögonen när jag hopplöst sa
"Ja, det kan jag väl göra då"

när Mamma föreslog att jag skulle ta med papperstallrikar på resan (som fanns i husvagnen)
Idén var ju jättesmart, såklart, mamma är ju smart, men det blev ett moment till.


Sen har jag blivit arg, (slagit på tangentbord och varit nära att smälla igen en dörr, men jag hejdade mig :) och jag vill hela tiden ha något att tugga på.
Det är så jag har reagerat av stressen denna förmiddag.

Men nu är allt fixat, tror jag.
Så nu är det bra.
Det ska bli skönt att sätta sig i bilen.

Det är ändå väldigt spännande, och det har ändå inte varit jobbigt att haft så mycket att förbereda, det ska bli kul.

Be gärna för oss.
Belle
:)

Inga kommentarer: