torsdag 27 maj 2010

Dag i Lunger och kväll på Ritz

Natursköna landskap.
Jag följde med Sara och hennes mamma och mormor ut till Lunger igår.
Där skulle det städas och vädras och göras iordning för sommaren.

Jag kom hem tjugo över sex och tjugo i sju var jag nere på gården där det var "ledarfest".
Jättetrevligt :) skönt folk :)
Tråkigt att jag inte kan vara ledare nästa år...

och sen vidare ner till stan där jag träffade Alex och Sara. Vi skulle till Ritz ,
och dansade och lyssnade till Hoffmaester (stavning?)
det var den högsta ljudnivån jag någonsin varit med om. Orutinerat att inte ta med öronproppar sa vi till varandra efteråt. Men det var värt ändå. Så kul.
Det var första utgången sen jag kom hem. Så det var nice.

Belle

" 'cause I gotta get away
....
said that I'm leaving on monday morning "


eller behöver jag iväg?


Inga kommentarer: