onsdag 24 september 2008

Rättvisemärkt Ros

Dagens ros går till min mamma som verkligen underlättat dagen.















För det första skjutsade hon mig till skolan i morse så att jag kunde springa in och hämta min biologibok som jag så klantigt glömde igår. Sedan skjutsade hon mig till södra station, Tack Mamma. Från södra station tog jag Madde, Sara Lundin och Kajsa ett tåg mot Hallsberg. Där var vi med på en ambassadörutbildning om Rättvisemärkt. Det var väldigt intressant och en bra start på vårt projektarbete.














Kajsa och Madde utforskar Hallsberg















Haha, Vi hittade bl.a. ett Lindex, Jag bjuder på ego-pose bilden :)

När jag kom hem till Örebro igen begav jag mig till Kulturskolan och träffade Flato Dolce. Det är roligt att spela tillsammans med er! Preliminärt ska vi spela på en julkonsert i Nikolai den 5 dec, boka in det alla fans..















Fint höst-Örebro på vägen mot kulturskolan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, sen blir det cirkusmusiken i vår! ;)

Erik Svanberg sa...

Hej! Vad blir det för projektarbete?

peace!