måndag 22 september 2008

Fina stunder

Det har varit en bra måndag, det trodde jag faktist inte. Men tack vare mina goa klasskamrater har jag haft en väldigt bra måndag.

Igår åkte jag, Lovisa och Malin till Laxå. Vi velade en del under dagen, vi åker, vi hinner inte, men så blev Malin ensam i bilen och vi följde med. Vi kom iväg sent men Malin tryckte på gaspedalen och kom precis i tid till mötet. Och vilket möte sen! Ni laxåbor är ju för härliga, så grymt möte och ni gjorde det verkligen på erat eget sätt. Mötet innehöll musik, bra lovsång som verkligen fick igång församlingen, eller i alla fall oss Örebroare. Men jag får ju inte glömma dopet! Sex stycken döptes, det var coolt. Sen efter mötet blev det häng på BK i Laxå med BimBim, Carl, Isac, Malin, Lovis, Johannes, Pe, mfl. Ni är sköna! Spontan söndag säger jag bara, det är bäst!!

Fick dock lite panik över veckan när jag kom hem sent på kvällen men jag tror att det ordnar sig. Det gäller att hitta de fina guldstunderna i vardagen också. Ex. Dans i kemisalen till Elefants "Pannkakor med sylt på". Jag hade iaf kul.

Nu, lite kvällsfika med mor och lillebror.
Bye.

Inga kommentarer: