lördag 20 september 2008

Jag blundar.

Är det inte så att man läser sina vänners bloggar? Man läser ju oftast inte någon helt random, man kan ju läsa någon känd bloggares blogg, men inte en vanlig "svenssons" blogg. Jag tror i varje fall det, och tack vare det kommer jag inte ha så många läsare, för vem skulle vilja läsa detta. Om ens mina vänner vill läsa det här?

Hittills har mina blogginlägg visat på ett ganska tråkigt liv. Men så är det inte, jag lever livet på mitt sätt, och jag menar bara att leva sitt eget unika liv är ju en bedrift.

P.s. Det var en lyckad kväll ikväll, innehållande bland annat mysfika med Jenna och Maria på rosalis, träffade Lovisa och Fåret också. Imorgon är det söndag, en spontan resa till Laxå för mig och Lovis kanske. D.s.

4 kommentarer:

elka sa...

haha. de e ju fler som läser din blogg än min! de e roligt att läsa din. ha de bra

Anonym sa...

DET ÄR RÄTT!!!!

Anonym sa...

Jag tror man vill läsa din blogg, det vill iaf jag=D

Anonym sa...

Jag vill också tro att folk läser din blogg, tycker att den är mysig :D
Om du är nyfiken så finns det ju htlmkoder som räknar på sånt (är inte så kunnig inom det området).