onsdag 21 september 2011

helg på torsdagen

Simon kom hem i torsdags!
Åh vad underbart det var.
Så jag tog helg på torsdagen, åkte direkt till Simon efter basgruppen (kl 10) var nästan skakig innan jag kom fram, och så lycklig.
Stannade där till kl halv tre då jag åkte tillbaka till universitetet och gick på föreläsning.
Torsdagskvällen var som en fredagskväll. Mys.

Vi gick på Lars Winnerbäck konsert på fredagen, i Göteborg.
Superbra konsert.
Myshelg.

Men helgen tog tid. Jag menar, jag hade inte handlat, städat, tvättat. osv. Så på måndagen var jag så stressad. Det regnade dessutom. Blä.

Ikväll ska jag till SaraN och det blir till att titta på Bonde söker Fru. Dricka lite te kanske. Bara vara. Tillsammans med SaraN och JennaBus.

See ya!

2 kommentarer:

Sophie sa...

Du är för mycket som mamma och mormor! Vad gör det om hundra år att du inte har hunnit med städ, tvätt och handling. Njut av livet och lev i nuet.

Saranils sa...

Det är något speciellt med helgerna man träffas!!
Brukar också skippa tvätt och städ men då kommer dåligt samvete som ett brev på posten..