onsdag 7 september 2011

Kaffebryggaren

Jag bara vill berätta om en grej.
Vi har fixat en kaffebryggare till Bilbergska.
För kaffet på campus kostar antingen 14 eller 15 kronor för en liten (lagom) kopp. Och häromnatten drömde jag att jag som vill ha mjölk i kaffet var tvungen att betala 16(!) kronor för kaffet. Men det var ju bara en dröm, men 14 kronor är nog så dyrt.
Så Erik har ställt dit en kaffebryggare, och den här gången bidrog han med ett paket kaffe. Nästa gång får någon annan sätta dit ett kaffepaket, osv. Jag köpte mjölk och ställde in i kylen, och Issa tog också med mjölk idag.
Och idag klockan tre hade jag och Issa fikarast. Fast vi åt inget fikabröd till, bara kaffe. :(
Johanna och Malin satt med oss också, fast de är inga kaffedrickare. Men vi satt i ett basgruppsrum och drack kaffe och pratade. Supermysigt :)
I like.

Inga kommentarer: