tisdag 11 oktober 2011

Fin och jobbig Höstdag

Igår skrev vi första tentan för denna termin. Och vad jag och alla klasskompisar älskar känslan efter en tenta. Eller inte precis efter. Men sen när man varit lite arg på den, och sen inser att vi inte behöver plugga på väääldigt länge. Ca en och en halv dag.

Vi åt lunch på Saigon.
Som nog är min favoritrestaurang i Örebro. Mums!
"... så vad pratar vanliga personer om?"
haha, nejdå vi kunde faktiskt föra ett samtal utan att dra in alltför mycket plugg.

Och idag, sovmorgon. Sov. Morgon. Sov. Morgon.
Frukost och slött surfande, morgonkaffe till Jack Johnssons album.

Cykling till skolan. Blå himmel, oktoberluft, gula löv. En timmes temaintroduktion, och på lunchen tog jag med Johanna, Anna och Sofie till naturområdet bakom universitetet. Så fint :)

Jag ringde Simon.
Där förstördes dagen.
Usch, jag saknar honom så när jag pratar med honom. Det är inte kul längre. Jag orkar inte mer.

- - -
Första trängingspasset idag på 1 1/2 vecka (pga sjukdom)
Så roligt. Helt klart min musik på passet.

"Oh my God", Lars Winnerbäck, Oskar Linnros, Daniel Adams Ray. Lycka, lycka lycka.

5 kommentarer:

Lovisa sa...

vad var det för pass!? hahaha!

Sofia sa...

Åååh, bor inte Simon i Örebro mer? :(

Belle sa...

nope, han är uppe i norr.

Belle sa...

Medel 70, med Eva. Så himla kul pass! :D

Alexandra sa...

Bella Du kommer klara det! Du kommer orka! Du är en av de starkaste tjejer jag känner! <3