måndag 25 juni 2012

typiskt, det regnar. Igen.

Typiskt, det regnar. Och jag är ledig.
livet går i repeat.

Men inte riktigt.

Jag har ju en önskan att tiden skulle spolas framåt några år sådär. Men under veckan när jag var inne hos en brukare spelades filmen 13 snart 30, och jag insåg att det är inte alls det jag vill. Att helt plötsligt vara 30. Nej. Jag vill vara 20 år ung.

Under veckan har Torpkonferensen varit. Jag har såsom förra året åkt emellan Torp och Örebro. Dock så har vi inte haft husvagn därute i år. Så alla (utom Julia, som bodde i husvagn med några kompisar) åkte emellan. Vi åkte ut på kvällsmöten, (jag gillar Torpladans kvällsmöten!) det var bra lovsång, bra predikanter. Gud finns.
På torsdagen var jag helledig så då åkte jag ut till kl 14 och gick faktiskt på tonårsmöte (trots att jag inte är tonåring) tillsammans med Johanna. Ute på Torp springer man på många vänner. Det är också riktigt bra med Torp!

Idag ska jag träffa Madde.

Tredjedag midsommar.
Regn.
Jag tar nog bussen till Adolfsberg.

Inga kommentarer: