söndag 11 mars 2012

det enda du kan göra är att gå

I helgen åkte jag till Kristinehamn och hälsade på Sofia Yngve. Hon firade sin födelsedag. Så det blev en busstur till gamla barndomsstaden Kristinehamn, födelsedagsfest, melodifestival, dans på krogen, och frukost framför herrarnas slalom. Det är alltid så kul att träffa henne :)

Jag tyckte att rätt låt vann i år. Men det var många bra som tävlade, många bidrag från årets festival finns med i min Spotify-lista.

Idag träffade jag Farmor och Farfar innan jag åkte hem till Örebro, och så hem till familjen. Ojoj, jag har verkligen hunnit med mycket den här helgen.

Jag tittade på AT-läkarna ikväll. Du vad de jobbar, jag började nästan gråta, eller nej, jag började gråta, för jag har nästan ångrat mig. Jag vill inte bli läkare. Det verkar vara så förfärligt att vara AT-läkare. Men samtidigt, så vill jag inte bli något annat heller. Så jag ska nog fortsätta plugga. Det är mycket, det kommer vara kämpigt, men roligt också, hoppas jag. Det är i alla fall roligt nu. att plugga. :)

Inga kommentarer: