torsdag 23 december 2010

Uppesittarkväll

Tentaskrivning i en stor sal.
(Men före det en superbra lunch med KFS och sten, sax, påse i väntan på att dörrarna skulle öppnas)

Fem timmars hemresa (som vanligtvis brukar ta två timmar och sju minuter...)
Jag var orolig att vi skulle köra av vägen när bussen körde förbi en trafikolycka.

Jag blev hämtad vid stationen av Simon.

---

Idag har jag trängts med alla andra i Örebros butiker.

Hade sällskap av Alexandra (som jag inte träffat på fyra månader :) och SaraNils.
Vi köpte julklappar.
och lunchade på La Baguette.

När alla var nöjda med inköpen så tog vi bussen hem till Sara
(ja, för trots att vi är studenter så cyklade vi inte idag)
Hemma hos Sara var det juligt och fint, vi slog in julklappar, jag rimmade, och vi julfikade.

Och julmyset fortsatte här hemma.
Med mer rimmande och skinka och glögg.

Nu ska jag kolla på de två senaste julkalenderavsnitten, för de har jag missat. :)

God Jul!

Inga kommentarer: