lördag 18 december 2010

Jag hatar julen

I fredagskväll hade vi ett superduper-megabra julbord.

God mat,
härlig gemenskap.

---
Igår fick jag hjälp av Sofie att hitta en julklapp.

Julstressen är på topp.
En kombo av tentastress och att-jag-måste-härifrån-och-inte-vet-hur-det-ska-bli-stress är en bra julstress... eller?

Nej.
I affären utbrast jag
"Jag hatar julen"

och att säga det är allvarligt. Då är det nåt som inte står rätt till ;)
Men med Sofies hjälp hittade jag en julklapp.

Senare gick jag och Sofie på bio.
Vi såg "Hämnden"
En hemsk men väldigt bra film.

Världen är hemsk
världen är hemsk
världen är hemsk

Men vilken tur att vänner finns.
Vänner som Sofie



och Linnea
och Sofia
och Pernilla
och Klara
och Sofia
och Jonas, Jonas och Alexander.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Det är tur att du finns också, kommer sakna dig massor!