fredag 27 juli 2012

Skönt att jag slipper bli 25

Nattbilkörning, i cab. Sommarnatt. Oskar Linnros låtar dunkar från högtalarna.

För 3 år sedan, Sjöng jag med Veronica Maggios 17 år. Körkort i 3 år.

Äntligen kom sommaren, och vet ni? *viskar* Jag är ledig.
Ledig. Vilket betyder att jag har tagit tillvara på dagarna helt och hållet. Igår åkte jag, Mamma och Jonte till Leken. Behöver jag säga mer?

Idag åkte jag och Jenna till Lögardammen. När vi skulle åka tillbaka kom vi fram till att hon och jag har lika dåligt lokalsinne.
- höger va?
- ja höger. Det känns så.

Men det var inte höger. :) men vi kom hem.

På kvällen tog jag och Sara en Powerwalk i oset. Minst 70 minuter gick vi. Jenna anslöt senare och jag fick äntligen lite sällskap på min kvällsbalkong. :)

Mys.

Imorgon fyller jag 21.
Tänk tillbaka ett år.
Jag minns att jag tyckte att jag vuxit och lärt mig otroligt mycket av livet sedan min 19 årsdag, och nu då? Jo jag har minnsann lärt mig så himla mycket mer.

"skönt att jag slipper bli 20, igen.
Det är inte lätt att va så ung. Nej! Skönt att jag slipper bli 20 igen. "

Smile, and the world will smile back.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stora bamsekramar på din födelsedag från Västeråsgänget. Ta vara på dagen och din ledighet. Ladda batterierna ordentligt så du är taggad inför hösten. Sophie

Belle sa...

Tack Sophie! :) kram!

Lovisa sa...

åå din fina blomlåda!! VUXENPOÄNG ;)