tisdag 21 februari 2012

Örebro, värt!

Sånna här dagar gillar jag att bo i Örebro.
Julia, Jonte och Mamma har sportlov, så de bestämde sig för att åka upp till Storstenshöjden för att åka lite slalom.
Jag följde med, en tisdag mitt i veckan. Dessutom fick jag lunch hemma hos Mamma. Värt!

Efter en solig timme i backen så åkte vi hem och åt en semla,
på kvällen var det träning som gällde, Skivstång intervall, både Mamma och Pappa tränade också. Värt att bo i Örebro.

Solig timme i skidbacken,
Lunch och semla med Mamma och syskonen
och sedan träning med föräldrarna.

Igår träffade jag Med.Tro, ett gäng av kristna läkarstudenter. De är sköna, och det är kul att träffa de. :)

Just det, för ett år sedan var ju The Arks låt "Breaking up with God" poppis, jag gillade den, för jag var då inne i en tvivel-period, och ville nästan göra slut med Gud. I onsdags så spelades den låten på intensivpasset och jag tänkte på att jag inte alls nu kan relatera till den på samma sätt. Om det är något jag tar med mig från januari 2012 är det en trygg tro, och förhoppningsvis håller den i sig ett tag.

Inga kommentarer: