onsdag 24 augusti 2011

En kaffekopp

Hejsan!

Idag har jag druckit en kaffekopp.
Hör och häpna. En kaffekopp.
Sara Johansson, min gäst och jag drack kaffe och åt kladdkaka på min balkong.
Myys.

Idag har jag varit fadder! Yey. Jag slipper vara nervös för nya grejer. Ganska skönt faktiskt.
Vi har vandrat runt campus och jag fick svara på lite frågor.
"Hur är det med böcker? Vilka ska man ha", "Hur gör man med leg vid tentorna?"
Så roligt att veta redan :)

och så kul att träffa klasskompisarna igen!
och när vi är faddrar behöver vi inte bry oss om kläder.
Vår fadderkostym är brandgul t-shirt där det står FADDER.

Ikväll är det speed-dating och sen strömpis.

2 kommentarer:

SaraJ sa...

Härligt att se ett nytt inlägg ;) och mys var det! :)

Alexandra sa...

Visst är det skönt att vara den där som redan kan svaret på frågorna :)
Man växer lite inom sig.