lördag 12 februari 2011

ett dygn i Linköping

Den här helgen har jag varit ett dygn i Linköping.

Jag fick vänta på Örebro station i två timmar på tåget, och sen satt jag två timmar mitt emot två psykologstudenter (som redan var psykologer, de analyserade varandras liv ut och in) Men sen så, sen kom jag fram.

När jag kom fram gick jag direkt hem till Yngve :)

Det var en mysig och rolig kväll,
Alexander gjorde pizza (SofiaYngve, Sofie, jag och Pernilla hjälpte till litegrann).
Lite senare kom JonasForsner och Hanna,
och så spelade vi spel och hade skoj. :)
Jag lever upp när jag är med mina vänner.
Jag vill vara så jämt. Det är jag inte. och det är inte Okej,
som yngve skulle säga.

På natten klockan ett kom jag hem till min lägenhet, jag stannad uppe i två timmar och packade.
Sov tre timmar och steg upp igen och packade ännu mer.
Sen kom Mamma, Pappa och Robin.
Tur att jag har mina föräldrar. och Robin gjorde en stor insatts också.
Tack till er tre! :)

Nu sitter jag hemma i soffan och är trött.
Jag får inte träffa Simon ikväll, trots att mina axlar skulle behöva massage (efter all flyttstädning ;) men jag lider inte så illa, jag och Julia kollar på Micke och Molle 2 och så har doften av kladdkaka letat sig upp på övervåningen. Familjemys och kladdkaka.

Inga kommentarer: