fredag 20 maj 2011

det är en vanlig dag, och jag har det bra

nu är jag hemma hos Simon,
ikväll ska vi titta på film.
:)

Nu lyssnar jag på James Blundt.

Tänker tillbaka på de senaste dagarna för att komma på nåt roligt att skriva, men jag kommer inte på så mycket.
Jag pluggade i onsdags, jag pluggade i torsdags och jag pluggade idag.
Men i onsdags och idag pluggade jag tillsammans med bästa basgruppen och idag satt vi i konferensrummets sköna stolar. Så det var ju gött. Och i torsdags käkade jag Daim, mums!

(P.s jag hittar inte delete-knappen på Simons mac-dator d.s)

Igår tränade jag :D i onsdags tränade jag, i måndags tränade jag
Med Lovisa, Emelie, med Jenna och Sara och med Elisabeth (på respektive dag)

igår var ett riktigt schlager-pass, det inleddes med "Manboy". haha, jag och Lovisa tittade på varandra och skrattade ett antal gånger under passet.

Inga kommentarer: